>
Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
Image1 Image2 Image3 Image4 Image5

Thursday, February 12, 2015

CARA NAK LANGGAN INTERNET TONE EXCEL


         Ramai yang tanya saya , "Anwar macam mana nak langgan internet Tone excel ek??,''.
Senang sebenarnya, jadi sekarang saya akan ajar anda macam mana mahu langgan internet untuk satu hari dan sebulan.

       Sekarang saya mulakan dengan data untuk satu hari. Untuk satu hari boleh langgan 50mb.
Caranya ialah taip 50MB hantar ke 2222. Langganan ini akan tamat pada pukul 12am. Selepas pukul 12am ia akan automatik memperbaharui internet anda. Jadi jika anda mahu berhenti melanggan taip 50MB STOP dan hantar ke 2222.

Internet untuk sebulan pula ada 3 jenis iaitu DATA LITE, DATA MEDIUM dan DATA HEAVY.
Cara langganan boleh rujuk gambar bawah di kawasan warna biru.


DATA

4 comments:

  1. Sejak gunakan tune talk toneplus saya sendiri boleh berjimat banyak.. Tambahan ada cabutan bertuah tiap minggu beri peluang untuk pengguna tune talk berjimat banyak

    ReplyDelete
  2. TONE EXCEL SIMKAD| BOLEH BUAT BISNES ONLINE| PASIF INCOME| TOPUP TUNE TALK| LINE CELCOM| INTERNET LAJU| FREE DATA| FREE INSURAN TAKAFUL| BIG POINTS| CABUTAN BERTUAH| FREE BUSINESS COACHING...

    Disini saya ingin memperkenalkan kepada anda satu simkad telefon yang istimewa. Ia berfungsi seperti simkad biasa tetapi juga boleh memberi peluang menjana pendapatan yang amat lumayan samada secara offline mahupun online.

    Peluang ini tidak pernah berlaku sebelum ini yang mana satu syarikat yang besar rela berkongsi keuntungan dengan orang ramai. Peluang ini harus direbut dengan segera kerana potensinya amat besar dan kita mungkin tidak akan dapat lagi peluang ini di masa yang akan datang.

    Nama simkad ialah SIMKAD TONE EXCEL. Ia telah mula dikeluarkan dari tahun 2010 lagi. Ia menggunakan line Celcom dan top up prabayar Tune Talk.

    Simkad dan handphone adalah satu keperluan harian yang paling banyak digunakan oleh rakyat malaysia. Fakta terkini menunjukkan bilangan talian telepon bimbit telah mencecah 44.4 juta dan 36.2 juta adalah menggunakan kad prabayar. Jadi peluang menjana pendapatan amat besar dan pendapatannya boleh diwarisi dan berterusan sepanjang hayat.

    Bayangkan setiap kali rakan kita top up simkad Tone Excel ini kita akan dapat juga hasilnya dan ianya berterusan setiap kali mereka top up. Buat sekali duit masuk berkali-kali. Walaupun nampak sedikit tetapi ada yang telah menjadi jutawan kerana ramainya bilangan yang telah bertukar ke Simkad ToneExcel ni.

    Sekiranya anda telah pun menceburkan diri dalam bisnes online atau baru bercadang saya sarankan pilihlah bisnes ini.

    Bertindak SEKARANG. Hubungi saya Zoolkiff Ahmad 011-10828862 ( Call) / 019-9828862 (WhatsApp). Nak tahu lebih lanjut sila LIKE FB Page. https://m.facebook.com/toneexcelsimkadistimewa atau disini http://www.toneexcelsimkad.com
    Terima kasih

    ReplyDelete
  3. Motivasi pagi,
    Jom fikirkan bersama.

    *Cuba kira & banding.....*

    1hb petrol naik 20sen. Kalau 1 kenderaan isi RM30 dah RM2.60. Kalau 1 juta kenderaan dah RM2.6juta...

    *Tone Excel 1 org topup RM30, anda di bayar RM3.00. Kalau 1000 org, anda dibayar RM3000. Bukan sekali tapi income ini berkali2...*

    Persoalannya selama anda guna talian M, C, D, U bertahun2 adakah anda dibayar?

    *Upgrade simcard jom!*


    http://www.hasil100fb.com/1040841

    ReplyDelete
  4. saya cuba untuk melangan data internet 4G untuk satu bulan tapi kenapa tak boleh..

    ReplyDelete

Tulis yang baik-baik ye..