>
Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
Image1 Image2 Image3 Image4 Image5

Monday, February 9, 2015

KELEBIHAN TONE EXCEL


KELEBIHAN SIMKAD TONE EXCEL

A.      Dapat PERCUMA 1 simkad TONE EXCEL dan didalamnya sudah mempunyai kredit RM30

B.      Dapat KEKAL NO LAMA
a.      - kebiasaanya orang tidak mahu membeli simkad baru kerana takut terpaksa menggunakan nombor baru. Jadi ini menyusahkan mereka untuk beritahu rakan mereka bahawa mereka menggunakan no baru. Sekarang anda tidak perlu bimbang lagi  kerana bila anda menggunakan simkad TONE EXCEL anda dapat mengekalkan no kesayangan anda.

C.      Dapat PA INSURAN KEMALANGAN RM100,000 secara PERCUMA!
a.      - ingat kita bukan mencarum. Hanya perlu topup sekurang-kurangnya RM50 supaya anda layak mendapat insurans. TAK WAJIB topup rm50.


D.     Dapat POINT yang boleh ditukar dengan TIKET AIRASIA, TIKET WAYANG, JAM TANGAN, SMARTPHONE
a.      - Seperti kad mesra, setiap kali topup, dapat point. Contoh pengalaman saya, dulu saya guna telco C selama 6 tahun. Ramai yang kata jimat. Ya betul, saya tidak nafikan. Realitinya saya tetap mengeluarkan duit dari dompet yang semakin lama, semakin kurus untuk topup. Sekarang hanya pakai dalam 11 bulan simkad TONE EXCEL, point terkumpul dah mencapai dalam 1400 lebih. Ambil masa paling kurang 2 tahun lepas, jika saya guna simkad ini, pasti dah dapat 4 tiket  penerbangan AIRASIA PERCUMA ke luar negara.

E.      Dapat DISKAUN sehingga 30% dimana-mana Tune Hotel

F.       Dapat cashback 3% daripada nilaian topup diri sendiri


G.     Menyertai cabutan bertuah mingguan,bulanan dan tahunan

H.     Berpeluang MENYERTAI percutian


I.        Dapat MENJANA PENDAPATAN PASIF
a.      - ini yang paling saya SUKA. Kita hanya jadi ejen TONE EXCEL dan menceritakan kelebihannya kepada orang ramai. Jual sekali, untung berkali-kali!. Atas 1 simkad yang dijual kita akan dapat komisyen FAST TRACK atau lebih saya suka panggilnya sebagai UNTUNG RUNCIT sebanyak RM20. Yang paling bestnya setiap kali orang Topup, kita dapat Duit!!. 10 tahun mereka guna,maka 10 tahun la kita dapat duit J. Mereka tidak perlu berjumpa kita untuk topup, hanya pergi ke kedai menjual topup seperti 7eleven,Shell,Petronas,kedai handphone dan masa mereka topup kita sedang tidur/makan/jalan-jalan , kita dapat komisyen. Sangat MUDAH. Inilah dipanggil sebagai pendapatan pasif.


No comments:

Post a Comment

Tulis yang baik-baik ye..